Tauler d’anuncis
Prospecte de tarifes Banco Alcalá, SA posa a la vostra disposició la possibilitat de consultar les tarifes màximes de comissions i despeses repercutibles que s’aplicaran en les diferents operacions, subjectes a la normativa del Banc d’Espanya. Document Informatiu de les Comissions Prospecte de tarifes al mercat de valors Declaració obligatòria de tipus d’operacions d’actius Normativa sobre transparència de les operacions i protecció del client La normativa que regula la transparència de les operacions bancàries i la protecció dels clients s’inclou en les disposicions següents:
- Ordre EHA/2899/2011, de 28 d’octubre, de transparència i protecció del client de serveis bancaris (BOE núm. 261, de 29 d’octubre de 2011).
- Llei 16/2011, de 24 de juny, de contractes de crèdit al consum (BOE núm. 151, de 25 de juny de 2011).
- Ordre EHA/1608/2010, de 14 de juny, sobre transparència de les condicions i requisits d’informació aplicables als serveis de pagament (BOE núm. 148, de 18 de juny de 2010).
- Llei 16/2009, de 13 de novembre, de serveis de pagament (BOE núm. 275, de 14 de novembre de 2009).
- Reial decret 217/2008, de 15 de febrer, sobre el règim jurídic de les empreses de serveis d’inversió i de les altres entitats que presten serveis d’inversió en matèria de tarifes i contractes tipus (BOE núm. 152, de 23 de juny de 2010).
- Ordre de 16 de novembre de 2000, de desenvolupament de la Llei 9/1999, de 12 d’abril, per la qual es regula el règim jurídic de les transferències entre estats membres de la Unió Europea, així com altres disposicions en matèria de gestió de transferències en general (BOE núm. 287, de 25 de novembre de 2000).
- Circular 5/2012, de 27 de juny, del Banc d’Espanya, a entitats de crèdit i proveïdors de serveis de pagament, sobre transparència dels serveis bancaris i responsabilitat en la concessió de préstecs.
- Circular 2/2019, de 29 de març, del Banc d’Espanya, sobre els requisits del Document Informatiu de les Comissions i de l’Estat de Comissions, i els llocs web de comparació de comptes de pagament, i que modifica la Circular 5/2012, de 27 de juny, a entitats de crèdit i proveïdors de serveis de pagament, sobre transparència dels serveis bancaris i responsabilitat en la concessió de préstecs.
Hi ha més documentació d’interès a disposició del públic, que podeu consultar en la documentació següent:
- Prospecte informatiu sobre préstecs hipotecaris.
- Contracte tipus dels serveis prestats pel Banc.
Banco Alcalá, SA està habilitat per prestar serveis d’inversió i auxiliars regulats per la normativa MiFID i per la normativa espanyola sobre mercats de valors, entre els quals es troben els següents:
- Recepció i transmissió d’ordres sobre instruments financers.
- Execució d’ordres sobre instruments financers.
- Negociació per compte propi.
- Col·locació d’instruments financers.
- Gestió discrecional de carteres.
- Assessorament en matèria d’inversió.
- Administració i custòdia d’instruments financers per compte de clients.
Amb l’objectiu d’incrementar la transparència bancària i garantir-vos la màxima protecció, posem a la vostra disposició els termes i les condicions generals relatius als serveis d’inversió que seran aplicables en la relació contractual que ens uneix amb vós. El contingut d’aquest document ha d’entendre’s com a informació precontractual a l’efecte de l’article 62 del Reial decret 217/2008, de 15 de febrer, relatiu a clients classificats com a minoristes. Prospecte MiFID
Per a l’atenció i la resolució de les queixes i reclamacions dels clients, el grup Banco Alcalá ofereix un Servei d’atenció al client, al qual haurà d’acudir amb caràcter previ a la formulació de reclamacions davant el Banc d’Espanya, la Comissió Nacional del Mercat de Valors o la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions.
Les dades de contacte són les següents:
Servei d’atenció al client
Carrer d’Ortega y Gasset, 7, 4a planta
28006 Madrid
Tel.: 911 750 700
Correu electrònic: atencionalcliente@creand.es
«De conformitat amb l’article 9.1 b) de l’Ordre ECO7734/2004, d’11 de març, sobre els departaments i serveis d’atenció al client i el defensor del client de les entitats financeres, l’Entitat té l’obligació d’atendre i resoldre les queixes i reclamacions presentades pels seus clients, en el termini de dos mesos des de la seva presentació al Servei d’atenció al client, o en qualsevol oficina oberta al públic de l’Entitat, així com mitjançant les adreces de correu postal i electrònic habilitades a aquest efecte.»
Una vegada esgotada la via del Servei d’atenció al client del Banc, es podran formular queixes i reclamacions davant el Servei de Reclamacions del Banc d’Espanya, davant el Servei de Reclamacions de la Comissió Nacional del Mercat de Valors o bé davant el Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions, segons la natura i l’origen de l’actuació que doni lloc a la queixa o reclamació. Les dades de contacte són les següents:
Banc d’Espanya
Servei de Reclamacions
Carrer d’Alcalá, 48
28014 Madrid
Comissió Nacional del Mercat de Valors
Servei de Reclamacions de la Comissió Nacional del Mercat de Valors
Carrer d’Edison, 4
28006 Madrid
Tel.: 902 149 200
Correu electrònic: inversores@cnmv.es
Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions
Servei de Reclamacions de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions
Passeig de la Castellana, 44
28046 Madrid
Banco Alcalá, SA està integrat en el Fons de Garantia de Dipòsits d’Entitats de Crèdit, creat pel Reial decret llei 16/2011, de 14 d’octubre (d’ara endavant, «l’FGD»). L’FGD té per objecte garantir als dipositants de les entitats de crèdit i als titulars de valors o altres instruments financers confiats a una entitat de crèdit la recuperació dels seus dipòsits dineraris i en valors fins als límits establerts. A més d’oferir aquestes dues garanties, diferents i compatibles, també té per objecte acomplir actuacions que reforcin la solvència i el funcionament de les entitats de crèdit en dificultats, en defensa dels interessos dels dipositants, del mateix FGD i del conjunt del sistema integrat per les entitats de crèdit. Informació d’interès sobre el Fons de Garantia de Dipòsits
Política retributiva de Gesalcalá, SGIIC, SAU
De conformitat amb el que s’estableix en l’article 23.1 s) del Reglament d’Institucions d’Inversió Col·lectiva, aprovat pel Reial decret 1082/2012, de 13 de juliol, s’adjunta informació detallada de la política retributiva de Gesalcalá, SGIIC, SAU.
Informació de dipositari
De conformitat amb el que s’estableix en l’article 23.1 t) del Reglament d’Institucions d’Inversió Col·lectiva, aprovat pel Reial decret 1082/2012, de 13 de juliol, s’adjunta informació detallada de les Entitats de dipositaria de les IIC gestionades per Gesalcalá, SGIIC, SAU.
Banco Inversis, SA
CACEIS BANK SPAIN, SA
Dipositari BNP.
Mitjançant aquest document, es posa en coneixement general que el Consell d’Administració de BANCO ALCALÁ, SA (d’ara endavant, el «Banc»), ha acordat, en la reunió celebrada amb data 26 d’abril de 2021, modificar el lloc web corporatiu del Banc, l’adreça URL/lloc web del qual serà, d’ara endavant, la següent:
Home
L’esmentat acord del Consell d’Administració del Banc queda a l’empara del contingut previst en l’article 11.bis del text refós de la Llei de societats de capital, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2010, de 2 de juliol, als efectes del qual es realitza aquesta publicació, que serà mantinguda durant els propers 30 dies.
Madrid, a 27 d’abril de 2021.
Madrid, a 27 de abril de 2021.
Mitjançant aquest document, es posa en coneixement general que el Consell d’Administració de BANCO ALCALÁ, SA (d’ara endavant, el «Banc»), ha acordat, en la reunió celebrada amb data 26 d’abril de 2021, modificar el lloc web corporatiu del Banc, l’adreça URL/lloc web del qual serà, d’ara endavant, la següent:
Home
L’esmentat acord del Consell d’Administració del Banc queda a l’empara del contingut previst en l’article 11.bis del text refós de la Llei de societats de capital, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2010, de 2 de juliol, als efectes del qual es realitza aquesta publicació, que serà mantinguda durant els propers 30 dies.
Madrid, a 27 d’abril de 2021.
Mitjançant aquesta nota informativa, posem en coneixement dels clients de BANCO ALCALÁ, SA que, de conformitat amb el contingut previst en l’Ordre ECC/2314/2015, de 20 d’octubre, el pròxim dia 6 de maig de 2016 entrarà en funcionament el Fitxer de Titularitats Financeres creat a l’empara de l’article 43 de la Llei 10/2010, de 28 d’abril, de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme.
En aquest sentit, i en compliment del que es disposa en l’article 53.1 del Reial decret 304/2014, de 5 de maig, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 10/2010, de 28 d’abril, de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme, BANCO ALCALÁ, SA procedeix a informar els titulars, representants i autoritzats de la cessió de les seves dades a l’esmentat Fitxer.